zondag 28 augustus 2011

Chillen and Baseball


Zaterdag een chill dag ingelast.
Heerlijk gezwommem en liggen bakken aan het zwembad.
Als het te warm werd even afkoelen binnen of in het water.ook nog even een wandelende tak gered van de wisse dood.
Tussen de middag nog even de financien afgewikkeld met de eigenaar
van het huis om vervolgens de innige mens te verzorgen. Vandaag werd het
de chinees van de hoek. Thuis heerlijk opgepeuzeld om vervolgens verder te gaan met
het ritueel waar we mee bezig waren. Ook hebben we 3 keer contact gehad met vrienden via Skype. Een prive tour door het huis met de Ipad 2 ging harstikke goed. ook hebben we Diva gezien die nu nog een weekje bij Mich logeert.We missen der wel hoor.

S'avonds hebben we nog een dubble wedstrijd gezien van de plaatselijke honbalclub, The Charlotte Stone Crabs. Ze spelen hun wedstrijden in het summer spring training stadium van de Tampa Ray's. Een erg mooi stadion met alles erop en eraan. Ook hier ben ik even kennis gaan maken met de geluidsman.Erg leuk om te zien hoe men daar te werk gaat.Niet veel anders zoals ik het doe. Toen ik op het punt stond om me weer bij Angelique en Morris te voegen kreeg ik nog een leuk cd-tje met honkbaljingles. Kan ik zeker gebruiken voor de Play-offs volgende week in Hoofddorp. Morris ontving nog een mooie bal van de club. Daarna zijn we richting huis vertrokken om te dag af te sluiten met een heerlijke dutch applepie met slagroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten