donderdag 18 augustus 2011

Rotonda via Miami

De reis verliep gisteren prima.
Alle twee de vluchten gingen precies op tijd zodat we tien voor zes landen op
Miami airport.
Tot onze verbazing zaten we rond half zeven in de bus naar de car rentals.
Nieuw record zou ik zeggen.....
Aangekomen bij de rentals moesten we wel even in de wachtkamer. Klein uurtje later
zaten we in een mooie zilveren Chevrolete Traverse Richting Miami beach.Ingecheckt in het Mariotte hotel en daarna nog even een publix(supermarkt) bezocht voor het nodige ontbijt voor de ochtend. s'Ochtends of eigenlijk vannacht was ik om half 4 alweer schaapjes aan het tellen want kon de slaap niet meer vatten. Angelique en Morris lagen gewoon lekker op apengapen die hadden er schijnbaar geen last van. toch heeft het tellen geholpen want tegen zeven uur werd ik weer wakker. Mooie tijd om die andere twee met het nummer Bounce van Calvin Harris Ft. Keily wakker te maken.Dit viel in half goede aarde, maar ze waren wakker. Na een lekker ontbijtje zijn we tegen half negen vertrokken naar Rotonda waar onze thuishaven is voor deze vakantie.
Met kleine tussen stop bij dunkin donuts kwamen we rond twaalf uur aan in Rotonda.
Daar stonden de eigenaren al op ons te wachten. Leuk gezellig ouder echtpaar wat vol enthousiasme de casa aan ons liet zien.Nadat ze waren vertrokken zijn Morris en ik meteen het zwembad gaan "checken" zoals Morris dat dan zegt. lekker even een balletje ingooien want morgen begint weer de vakantiebattle.In de namiddag zijn we naar de Wallmart vertrokken om het een en ander in te slaan.We zagen ook dat er een filiaal van de subway bij dus besloten we om voor het avondeten een heerlijk broodje te nemen. Voor me zelf een foot long broodje met heerlijke kip met sla tomaat en jalopino's erop. Geloof me die was pittig. De andere waren wat milder belegd met gesmolte kaas en servelaat. Over enkele seconde plons ik nog even het zwembad in voordat hier de hel losbreekt want er komt een pittig buitje onze kant op.
Morgen een rustige start met wat zonnen en zwemmen om s'middags de eerste shopping mall onveilig te maken om vervolgens door te rijden naar tampa de wedstrijd van de Tampa rays te kijken.Het verslag zal ik morgen weer voor jullie plaatsen.

2 opmerkingen: