zondag 7 augustus 2011

Nog tien dagen...

Het aftellen is nu echt begonnen.
Mijn vakantie is inmiddels ingegaan en dus kunnen we rustig onze voorbereidingen treffen.Had nog een kleine tegenvaller afgelopen week, kreeg last van mijn verstandskies dus die hebben we maar even eruit laten halen.Moet er toch niet aan denken dat je aan de andere kant van de oceaan naar een tandarts moet.Ik had jullie belooft wat we allemaal gaan doen deze vakantie.
Met de aankomst op woensdag 17 augustus overnachten we in Miami in het Marriotte Biscayne Bay hotel. De volgende dag zullen we ons dan naar Rotonda begeven.
We zullen dan onder andere het strand aandoen. Ook heb ik weer net als vorig jaar een honkbal clinic geregeld voor Morris. Dit vond hij toen erg leuk. Natuurlijk pikken we (als echt honkbal fans) een wedstrijd mee van de Tampa bay ray's.
We zullen zeker de outlets aandoen en we gaan een leuk bootje huren om dolfijnen te spotten, maar voornamelijk liggen we heerlijk aan het zwembad met een natje en een droogje. Buiten dit allemaal zal ik jullie op de hoogte houden van onze avonturen aan de westcoast van Florida.
Beginnend vanaf ons vertrek.

Groeten Frans

2 opmerkingen: